
Asiakasviestintä
Vaikuttavaa asiakasviestintää.
Vaikuttavaa asiakasviestintää näyttöviestinnän avulla
Asiantuntevasti suunnitellun näyttöviestinnän (digital signage) avulla vaikutat asiakkaasi ostokäyttäytymiseen, asiakaskokemukseen sekä vahvistat brändiäsi. Oli tarpeesi sitten taktisen mainonnan tekeminen, asiakaskokemuksen kehittäminen, bränditietoisuuden kasvattaminen tai informatiivinen asiakasviestintä, me tarjoamme ratkaisun.
Palvelumme sopii erityisesti palveluntarjoajille, jotka tarjoavat tuotteita tai palveluita kuluttajille tai yrityksille, joilta löytyy useampia toimipisteitä sekä joiden toimipisteissä käy asiakkaita tai toimipisteet sijaitsevat keskeisillä paikoilla.
Vaikuta ostokäyttäytymiseen
Kasvata bränditietoisuutta
Viesti asiakkaillesi selkeästi
Palvelu mahdollistaa
-
Keskitetty sisällönhallinta
Keskitetty sisällönhallinta mahdollistaa valtakunnallisen tai kansainvälisen toimipisteverkoston sisällönhallinnan keskitetysti. Tutustu lisää sisällönhallintaan.
-
Monipuoliset käyttöoikeusmääritykset
Monipuolisten käyttöoikeusmääritysten avulla pystyt valitsemaan, kuka pystyy hallinnoimaan eri näyttöjen sisältöä. Tämä helpottaa valtakunnallisten kampanjoiden ajoa keskitetysti ja toisaalta antaa mahdollisuuden paikallisiin kampanjoihin.
-
Erilaiset näyttömallit
Valikoimastamme löytyy erilaiset näyttömallit niin sisälle kuin ulos. Tutustu lisää infonäyttöihin.
-
Räätälöidyt kiinnitysratkaisut
Näyttöjen kiinnitysratkaisut voivat kuulostaa pieneltä asialta, mutta niillä on iso merkitys siihen, miltä näytät asiakkaillesi. Tarjoamme kiinnitysratkaisut, jotka toimivat yhteen tilojesi kanssa.
-
Tekninen ylläpito ja valvonta
Tekninen ylläpito- ja valvontapalvelu pitää huolen siitä, että näytöt pysyvät toimintakunnossa.
Mitä hyötyä digitaalinen näyttöviestintä tuo markkinointiisi?
-
Korkeampi keskiostos
Digitaalisilla näyttöpinnoilla on mahdollista kasvattaa keskiostosta. Järkevällä sisällönsuunnittelulla voidaan ohjata asiakas parempikatteisiin tuotteisiin tai palveluihin. Lisäksi näytöt mahdollistavat erilaiset impulssiostokset päätöksentekopaikalla. Lue lisää artikkelistamme.
-
Parempi asiakaskokemus
Digitaalisten näyttöpintojen sisältö on helppo pitää ajan tasalla. Asiakkaalle pystytään tarjoamaan aina ajantasaista tietoa ja virikkeitä ostopäätöksiin. Vanhat sisällöt poistuvat näytöiltä automaattisesti ajastusominaisuuksien avulla.
-
Tehokkaampi ostopäätökseen vaikuttaminen
Digitaaliset näyttöpinnat mahdollistavat viestin esittämisen juuri oikeassa paikassa, oikeaan aikaan. Sisältöä on helppo ajoittaa toistettavaksi tiettyyn kellonaikaan, esim. aamiaismenu, joka on näytettävä aamulla, lounasmenu klo 12-15 ja päivällismenu, joka on esillä sulkemiseen asti. Näin varmistetaan, että sisältö vastaa tarpeita juuri oikealla hetkellä.
-
Reagointikyky ja ajankohtaisuus
Oli kyse hinnoittelumuutoksesta, Black Fridaysta tai varaston tyhjennysmyynnistä, digitaalinen näyttöviestintä mahdollistaa nopean julkaisun kaikille näyttöpinnoille. Rajapintojen avulla sisältömuutokset voivat tapahtua automaattisesti suoraan taustajärjestelmistä. Erilaisten sisältöjen toimivuutta on helppoa kokeilla, koska sisältöä voidaan muuttaa hetkessä. Suuremmat tuotekuvat tai hinnan selkeämpi esilletuonti voi edistää merkittävästi menekkiä. Sisällönpäivittäminen ei tuo lisäkuluja, kuten perinteisessä printtimainonnassa.
-
Brändisi mukainen viestintä
Valmiit mainos- ja mallipohjat huolehtivat, että asiakasviestintä on aina brändin mukaista. Hyvien pohjien avulla sisällön päivittäjän ei tarvitse olla graafinen osaaja.
-
Näytöt osaksi somistusta
Digitaalisia näyttöpintoja voidaan helposti käyttää myös somisteina liiketiloissa. Järkevällä sisällönsuunnittelulla voidaan vaikuttaa tilan tunnelmaan halutuissa paikoissa.
-
Dynaamisten sisältömuotojen hyödyntäminen
Näyttöjen sisältöä voidaan päivittää automaattisesti säätilan mukaan, jolloin voidaan esimerkiksi tarjota kahvilassa asiakkaillesi automaattisesti helteellä kylmiä juomia tai autokaupassa ilmastointihuoltoa.
Dynaaminen sisältö houkuttelee yleisöä paremmin kuin staattinen sisältö. Näiden yhdistelmä johtaa rikkaaseen ja interaktiiviseen kokemukseen.
-
Vaivaton hallinta
Digitaalisia näyttöpintoja on helppo hallita ja niiden sisältöä voidaan muokata nopeasti. Usean käyttäjän yhteistyö on helppoa ja sujuvaa.
Lisäksi näytöt ovat aina teknisesti valvonnassa ja ylläpidossa.
-
Hyvä ympäristölle
Digitaaliset näyttöpinnat ovat kestävä viestintäväline. Ne voivat korvata merkittävän osan paperiviestinnästä organisaatiossasi ja sen ulkopuolella. Logistiikasta aiheutuvat ympäristöhaitat jäävät pois. Näyttöjen elinkaaren lopussa huolehditaan asianmukaisesta kierrätyksestä.
Herätä huomiota
Liikkuva kuva herättää enemmän huomiota kuin staattiset julisteet tai kuvamainokset. Hyvännäköisellä sisällöllä viet asiakkaan huomion tarjoamaasi ja kasvatat mahdollisuutta myydä tuotteitasi ja palvelujasi enemmän.
Ohjaa impulssiostoksiin
Strategisesti sijoitetut digitaaliset kyltit ja strategisesti ajoitetut viestit voivat lisätä impulssiostoksia kaupoissa, ravintoloissa, huvipuistoissa, hotelleissa ja muissa.
Tutkimusten mukaan lähes viidesosa ostajista tekee impulssiostoksia digitaalisten kylttien takia.
Millaisia näyttöjä on olemassa?
Tavalliset infonäytöt
Tavalliset infonäytöt soveltuvat monenlaisiin käyttöympäristöihin. Infonäytöllä julkaiset tekstiä, kuvaa, videota ja ääntä. Infonäyttö voi olla sekä pysty- että vaakamallinen. Infonäyttöjen koot alkavat 13” aina 98” asti.
Digitaalinen infotaulu sopii sekä tiedottamiseen perinteisen infotaulun korvaajana että digitaaliseksi mainosnäytöksi. Messuilla herätetään huomiota ja luodaan tunnelmaa infonäyttöjen avulla. Infonäytön monikäyttöisyyden ansiosta vain mielikuvitus on rajana.
Videoseinät
Videoseinät koostuvat useista infonäytöistä, joista muodostetaan yksi isompi, lähes saumaton, näyttöpinta. Videoseinä mahdollistaa isommat mainospinnat ja esityspinnat erilaisiin tarpeisiin luoden samalla vaikuttavia katselukokemuksia.
Ikkunanäytöt ja ulkonäytöt
Kirkkaat infonäyttömallit soveltuvat etenkin ikkunanäytöiksi näyteikkunoihin ja niitä on saatavilla valmistajasta riippuen 46" - 86" koossa. Kirkkaat näyttömallit pystyvät kilpailemaan luonnonvaloa vastaan, jolloin viestisi on näkyvillä kirkkaassakin säässä.
Näyteikkunanäytön avulla pystyt esittelemään tuotteitasi, palveluitasi ja tarjouksiasi tehokkaammin ja ajankohtaisemmin. Huomiota herättävällä näyteikkunalla saat asiakkaat astumaan liikkeeseesi. Ulkonäyttöjä voidaan myös hyödyntää digitaalisina infotauluina tai opasteina ulkotiloissa.
LED screenit
LED screeneille saadaan aikaan suuria saumattomia pintoja ja vaikuttavaa viestintää. LED screenejä löytyy sisälle ja ulos, kaarevia ja suoria, mitä moninaisimpiin käyttöympäristöihin ja käyttötapauksiin.
LG Special -mallisarja
LG Special -mallisarjaan kuuluvia Ultra Stretch -näyttöjä käytetään opastamisessa ja mainosnäyttöinä. Stretch -näyttö asennetaan yleensä kattoon tai lähelle katonrajaa.
Interaktiiviset näytöt
Interaktiiviset näytöt soveltuvat hyvin myymälöissä asiakaspalveluun.