
IT-ylläpito
Säästä IT-kuluissa turvallisesti: Varmistamme laitteiden ja ohjelmistojen toimivuuden
Säästä IT-kuluissa turvallisesti: Varmistamme laitteiden ja ohjelmistojen toimivuuden
Organisaatiosi laitteiden ja ohjelmistojen tulee toimia taustalla huomaamattomasti kuin sähkö, vesi ja lämpö. IT-ylläpitopalvelumme varmistaa sinulle kustannustehokkaan ja turvallisen digitaalisen työympäristön, jossa laitteet ja ohjelmistot toimivat tehokkaasti ja ongelmitta.
Tietoturvallinen työskentely: Useimmilla organisaatioilla on käytössään Microsoft 365 -lisenssit. Microsoftin monivaiheisen tunnistautumisen lisäksi on hyvä varautua tiedon varmistuspalvelulla sekä asettaa pilvi- ja työasematapahtumat valvonnan piiriin, jolloin tietoturvauhista saadaan tieto ja niihin pystytään reagoimaan.
Automatisoitu työasemahallinta ja työasemien esiasennus: Unohda aikaa vievä manuaalinen työasemahallinta. Älykkään työasemahallinnan avulla saat tarvittavat ohjelmistot ja niiden päivitykset helposti nykyisten ja uusien käyttäjien työasemille.
Digitaalinen työntekijäkokemus seurantaan: Käyttäjä ei välttämättä tiedosta itse työaseman teknisiä haasteita. Digitaalista työntekijäkokemusta voidaan seurata myös tiedon avulla. Palvelun avulla nähdään, millaisia teknisiä pullonkauloja työasemilla on, jotta työntekijäkokemusta voidaan parantaa ja esimerkiksi uusien laitteiden tarvetta voidaan perustella tiedolla.
Yksi kontaktipiste: Jatkuvan palvelun avulla organisaatiosi häiriöt ja palvelupyynnöt kulkeutuvat asiantuntijalle yhden kontaktipisteen kautta. Ylläpidon määrä voidaan valita volyymin mukaisesti, jolloin kustannukset ovat mahdollisimman helposti budjetoitavissa ja ennakoitavissa.
IT-ylläpitopalvelun kokonaisuudet
Rakennamme yrityksellesi toimivan digitaalisen työympäristön näistä neljästä osa-alueista.
M365 & tietoturvapalvelut
Microsoft 365 Business Premium -lisenssit: Automatisoidumpi työasemahallinta
Meiltä saat Microsoft 365 Business Premium -lisenssit ja niihin liittyvän ylläpidon. Microsoft 365 Business Premium -lisenssit mahdollistavat automatisoidumman työasemahallinnan, sovelluspakettien jakamisen ja käyttäjähallinnan pilvessä.
Microsoft M365 Business Premium -lisenssi sisältää tarvittavat toimisto-ohjelmistot.
Microsoft Defender for Business tarjoaa kattavat suojausominaisuudet laitteille ja tiedolle.
Lisenssiin kuuluu MFA ja sähköpostin salaus. Microsoftin MFA tarjoaa useita vaihtoehtoja, joilla monivaiheinen todentaminen voidaan tehdä mahdollisimman turvallisesti. Tarjoamme MFA:n ja sähköpostin salauksen käyttöönottoon palvelua, jolla se saadaan organisaatioonne helposti käyttöön.
Cloud Backup for Microsoft 365: Turvaa tietopääomasi
Vaikka M365 –pilvipalvelu toimii tiedon kotina, täytyy organisaatiollasi olla aina jokin tiedonvarmistuspalvelu. Cloud Backup for Microsoft 365 -palvelumme varmistaa Outlook-sähköpostit, -kalenterit ja -kontaktit, sekä Teams, Sharepoint ja OneDrive for Business -sovellusten tiedostot.
Palvelu on automatisoitu pilvipohjainen ratkaisu, jonka avulla voit myös itse halutessasi palauttaa hallintakonsolin kautta tiedostoja.
Mitä Cloud Backup for M365 –mahdollistaa?
Varmuuskopiointiratkaisu, joka suojaa myös viruksilta, tietomurroilta ja käyttäjävirheiltä
Tiedostoistasi on aina olemassa varmuuskopiot
Tiedostot aina helposti palautettavissa
Kyberturva: 24/7 tietoturvavalvomo
Kyberturvapalvelumme avulla M365 ja Entra ID –pilvitapahtumat asetetaan valvonnan piiriin. SOC:in eli tietoturvavalvomon tietoturva-asiantuntijat havainnoivat haitallista ja epäilyttävää toimintaa 24/7. Praecomin tekninen asiantuntija vastaanottaa SOC:sta hälytyksiä ja tekee asiakkaan suuntaan selvitystyön, onko epäilyttävä tai haitallinen toiminta toimenpiteitä aiheuttavaa.
Työasemahallinnan avulla varmistat, että yrityksesi työasemat ja työasemanhallinnan piiriin valitut ohjelmistot ovat käyttökunnossa koko ajan. Microsoft –tietoturvapäivitykset sisältyvät aina IT-ylläpitopalveluun. Sovellukset saadaan tuotua helposti käyttäjien työasemille, mikä säästää aikaa ja vaivaa. Käyttöjärjestelmän ja sovelluspakettiin kuuluvien sovellusten tietoturvapäivitykset vahvistavat tietoturvaa ja tarjoavat uudet ominaisuudet käyttöön.
2. Työasemanhallinta & työasemien toimitus ja esiasennus
Sovelluspaketeilla helppoutta arkeen
Uusimmat ominaisuudet
Käyttäjällä on aina ohjelmiston uusimmat ominaisuudet käytössään.
Automatisointi
Käyttäjän ei tarvitse huolehtia ohjelmistojen manuaalisesta päivityksestä.
Tietoturva ja toimivuus
Päivitysten ollessa ajan tasalla, riskit vanhojen versioiden tietoturva-aukoille vähenevät ja ohjelmistot toimivat optimaalisesti.
Työasemien toimitus ja esiasennus
Oleellinen osa IT-ylläpitoa on työasemien esiasennus, toimitus uusille käyttäjille sekä vanhojen työasemien päivitys uusiin.
Autamme valitsemaan sopivat laitteet
Palvelumme mahdollistaa tehokkaan ja nopean työaseman toimituksen sekä automaattisesti päivittyvät tietoturvaominaisuudet ja uudet ominaisuudet
Esiasennuspalvelu kattaa asiakkaan erikseen tilaamat ja sovitut sovelluspakettien asennukset
Optiona kopioimme datan vanhalta tietokoneelta pilvipalveluun
Digitaalisen työntekijäkokemuksen (DEX) seurannalla saadaan syvempää dataa työasemiin ja sovelluksiin liittyen, jolla parannetaan loppukäyttäjäkokemusta sekä voidaan pohjata esimerkiksi uusien laitteiden tarve tiedolla. Monille työntekijöille työasema on tärkein, ellei ainoa työkalu, joten sen toimivuus on kriittinen asia. Ohjelmiston avulla loppukäyttäjien IT-kokemuksen mittaaminen, seuranta ja parantaminen on mahdollista. Ohjelmisto kerää asiaankuuluvat tiedot intuitiivisiin koontinäkymiin ja osoittaa selkeästi vaikuttavat, mutta helposti korjattavat ongelmat
3. Digitaalinen työntekijäkokemus: Johda IT-käyttökokemusta tiedolla
4. Muut palvelut
Välitys- ja eskalointipalvelut avuksi pyyntöjen keskittämiseen
Palvelu sopii asiakkaille, jotka haluavat keskittää Service Desk –toiminnot Praecomille. Service Deskin vastaanottaessa palvelupyynnön, jonka ylläpito kuuluu asiakkaalle tai toiselle palveluntarjoajalle, ohjataan palvelupyyntö oikeaan palvelukanavaan.
Laajennettu raportointi
Kvartaaliraportointi: Viat palvelupyynnöt, tietoturva- ja versiopäivitykset, käytössä olevat sovellukset, laitteet, ja käyttäjät.
Palvelutason valinta
Palveluun sisältyy Vakio Palvelutaso, jossa palvelu tuotetaan parhaan kyvyn mukaan ja palvelutasolle ei aseteta tavoitetasoa. Korkeimmat palvelutasot ovat Basic, Pro ja Premium. Mikäli IT-ylläpidon piiriin kuuluu palveluita, joiden toimivuus on liiketoimintakriittistä, tämän palvelun avulla varmistamme tarvittavan vasteajan.
Asiakkaamme kertovat
Haluatko kuulla lisää IT-ylläpidosta? Ota yhteyttä!
Referenssit
HPK
Kaikki ICT- ja laitehankinnat yhdestä paikasta
Laadukkaat ja toimintavarmat ICT-ratkaisut
LED-näytöt ovat luoneet mahdollisuuden myydä uudenlaisia mainoksia ja tarjota kumppaneille paljon uutta näkyvyyttä
Nopeasti apua tarvittaessa
Kultakeskus
Ylläpito- ja serveripalvelut sekä palomuuripalvelut helposti samalta palveluntarjoajalta
Valvontakamerajärjestelmä huolehtii turvallisuudesta
Service Desk auttaa ongelmatilanteissa
Lammin Betoni
Praecom vastaa palvelimien, työasemien ja verkon ylläpidosta
Praecomin tulostusratkaisu helpottaa arkea
Tavoitteena on siirtää IT-kokonaisuus mahdollisimman kattavasti Praecomin vastuulle