
Vierailijahallinta palveluna
Helppo, vaivaton ja turvallinen vierailijahallinta toimitiloihin.
Varmista sujuva, turvallinen ja onnistunut vierailijakokemus
Turvallisuuden kannalta on äärimmäisen tärkeää, tietää ketä tiloissa liikkuu milloinkin. Hätätilanteen sattuessa on tiedettävä, ketä kiinteistössä on paikalla. Huonosti hoidettu vierailijanhallinta ei ole vain turvallisuuden kannalta riski, se vaikuttaa myös vahvasti vierailijan ensivaikutelmaan yrityksestäsi sekä yritysmielikuvaan.
Ohjeistetulla saapumisella ja nopealla kirjautumisella varmistat sujuvan, turvallisen sekä onnistuneen vierailukokemuksen. Siksi jokaisen kiinteistön tulisi ottaa käyttöön sähköinen vierailujen hallinta.
Meidän palvelumme huolehtii GDPR mukaisista tietoturvavelvoitteista, lisää henkilöturvallisuutta sekä säästää aikaa, rahaa ja hermoja. Se tekee vieraiden kutsumisesta vaivatonta, huolehtii jopa täysin itsenäisesti vieraiden vastaanoton ja antaa sujuvuudellaan loistavan ensivaikutelman. Kaiken kaikkiaan tehokas tapa toimia, joka tuo mukanaan usein myös kustannussäästöjä.
Anna hyvä ensivaikutelma ja vierailukokemus
Helppo ja vaivaton tapa kutsua vieraita
Turvallisempi tapa toimia pienemmillä kustannuksilla
Tyypillisiä haasteita vierailijahallinnassa
Palvelumme avulla selätät mm. seuraavat haasteet:
Vierailijalle
Saako vieras kattavat saapumisohjeet ja löytää perille?
Onko pysäköinti tehty helpoksi?
Onko kirjautuminen paikan päällä helppoa ja nopeaa?
Joutuuko vieras odottelemaan?
Henkilökunnalle
Aikaa ja energiaa kuluu liikaa epäselviin prosesseihin ja tiedon etsimiseen
Miten kutsua vieraat helposti ja varmistaa heille kaikki tarvittava tieto?
Miten huolehtia vierailuun liittyvät tilat, tarjoilut ym.
Miten saan reaaliaikaisen tiedon, siitä kun minulle on saapunut vieras ja tunnistan hänet aulasta?
Yritykselle
Tehoton ja epäselvä toiminta vie aikaa ja rahaa
Miten varmistaa hyvä ensivaikutelma ja yritysmielikuva vieraileville ihmisille
Henkilötietolaki ja GDPR asettavat vaatimuksia henkilötietojen käsittelylle
Miten hallita vierailijoiden kulkuoikeuksia ja liikkumista kiinteistössä
Miten saada ajantasainen tieto ihmisistä kiinteistössä hätätilanteen sattuessa?
Vierailijahallinta palveluna: Hyödyt yrityksellesi
-
Anna hyvä ensivaikutelma ja vierailukokemus
Oheistetulla saapumisella ja nopealla kirjautumisella varmistat sujuvan, turvallisen sekä onnistuneen vierailukokemuksen.
-
Helpota henkilökuntasi työtä
Automatisoidulla vierailupolulla ja automaattisilla ilmoituksilla vieraiden kutsuminen on vaivatonta. Itsepalvelupäätteellä vierailija pystyy jopa täysin omatoimisesti kirjautumaan.
-
Lisää turvallisuutta
Tiedät ketä kiinteistössä liikkuu ja pystyt hallitsemalla vieraidesi kulkua kiinteistössä.
-
Säästä kustannuksissa
Tehostamalla aulan ja prosessien toimintaa säästät kustannuksissa.
-
Luo kattavia raportteja
Voit luoda kattavia raportteja sekä GDPR:n mukaista dataa.
-
Modernisoi kiinteistösi
Sähköisellä vierailijahallinnalla modernisoit kiinteistösi ja olet valmiina tulevaisuuden haasteisiin.
Praecom vierailijahallinta
Näin se toimii
1. Kutsutaan vieras
Kutsun luominen/vierailun lisääminen onnistuu helposti omasta kalenterista.
2. Ennakkoviesti vieraalle
Ohjeistus vieraalle: Tervetuloa, näin löydät perille ja pysäköit. Ennakkoperehdytykset (esim. turvallisuusperehdytys) voidaan suorittaa Systam Passin avulla.
3. Vieras saapuu ja kirjautuu
Kirjautuminen mobiilisti ennakkoviestin linkistä tai QR-koodilla itsepalvelupäätteelle tai aulahenkilölle. Vieras saa vierailijakortin.
4. Automaattinen ilmoitus vastaanottajalle
Vieraasi on saapunut! Mahdollisuus myös vastata vieraalle tai vaikka antaa kulkuoikeuksia portteihin ja hisseihin.
Aloita vierailut ajallaan ja hyvällä mielellä.
5. Hyvästelyt ja uloskirjaus
Vieras kirjautuu ulos poistuessaan porteista QR-koodilla tai palauttaessaan vierailijakortin palautuspisteeseen tai aulahenkilölle.
6. Kiitos tapaamisesta!
Kiitosviesti vierailijalle, johon mahdollista liittää vaikka palautemahdollisuus.