
Service Desk
Yksi kontaktipiste kaikissa toimitetuissa palveluissa.
Yksi kontaktipiste kaikissa toimitetuissa palveluissa
Service Deskin tehtävänä on ylläpitää palvelujasi ja varmistaa jatkuvien palvelujesi toimivuus, ratkaisemalla ja jopa ennaltaehkäisemällä häiriöitä ja vikoja sekä toteuttaa palvelupyyntöjä. Service Desk käsittelee kaiken yksittäisistä teknisistä ongelmista laajempiin järjestelmähäiriöihin, tarjoten yhden kontaktipisteen (SPOC) asiakkaalle.
Varmista palveluiden toimivuus
Yksi kontaktipiste
Ihmisläheinen palvelu
Tarvitsen asiantuntijan apua Ota yhteyttä Service Deskiin
Olen kiinnostunut palvelusta Ota yhteyttä myyntiin

“Henkilökunnaltamme on tullut kehuja siitä, että sinne uskaltaa soittaa sellainenkin ihminen, joka ei välttämättä tunne olevansa mikään IT-maailman asiantuntija. He osaavat ottaa ystävällisesti vastaan ja auttaa ihan tavallistakin tallaajaa näissä IT-asioissa.”
— Hallintopäällikkö Otto Salminen, Kultakeskus
Service Deskin hyödyt yrityksellesi
-
Parempi tehokkuus
Service Desk toimii keskitettynä pisteenä (SPOC) kaikelle asiakaspalveluviestinnälle. Soitoistasi ja sähköposteistasi luodaan automaattisesti tiketit, mikä tekee työnkulusta ja seurannasta tehokkaamman. Sinun ei tarvitse seurata prosessin etenemistä useista paikoista.
-
Saumaton asiakaskokemus
Saat hyvää ja tasalaatuista palvelua riippumatta siitä, miten otat yhteyttä Service Deskiimme. Service Desk viestii selkeästi häiriöistä ja prosessin etenemisestä, luvatun palvelutason mukaisesti. Liiketoimintasi kasvaessa Service Desk skaalautuu helposti tinkimättä palvelun laadusta tai suorituskyvystä.
-
Puhelimeen vastaa aina asiantuntija
Service Desk eroaa merkittävästi Help Deskistä ongelmanratkaisussa. Help Desk ottaa häiriöt ja palvelupyynnöt vastaan, luokittelee ne, jonka jälkeen he laittavat työn asiantuntijatiimille työjonoon.
Service Deskissämme työskentelee asiantuntijoita, jotka ottavat pyyntösi vastaan ja ratkaisevat ne itse. Tämä vähentää ongelmanratkaisuun käytettyä aikaa merkittävästi.
-
Suurempi tuottavuus
Service Deskimme IT-tuen hallintajärjestelmä luokittelee ja priorisoi häiriöt automaattisesti. Priorisoinnin avulla tunnistetamme ja korjaamme liiketoimintakriittiset häiriöt ensimmäisenä. Service Deskin korjatessa viat ja häiriöt, työntekijäsi pystyvät tekemään työnsä ilman katkoja, jolloin tuottavuus kasvaa.
Referenssit
Kultakeskus
Ylläpito- ja serveripalvelut sekä palomuuripalvelut helposti samalta palveluntarjoajalta
Valvontakamerajärjestelmä huolehtii turvallisuudesta
Service Desk auttaa ongelmatilanteissa
Tawast Golf
Toimivan IT-ympäristön avulla toimistotyöt, tulostaminen, kokoustaminen sekä asiakasviestintä toimivat saumattomasti
Neuvottelutilojen esitystekniikka sekä etäneuvottelupalvelut tekevät kokoustamisesta sujuvaa
Infonäyttöjärjestelmä toimii sisäisen viestinnän kanavana ja asiakasviestinnässä
Lammin Betoni
Praecom vastaa palvelimien, työasemien ja verkon ylläpidosta
Praecomin tulostusratkaisu helpottaa arkea
Tietohallinnon ei tarvitse käyttää aikaa IT-ylläpitoon