Kauppakeskus Like: Arkkitehtuuria myötäilevä LED screen ja opastamisen ratkaisut

Lielahtikeskus eli Kauppakeskus Like valmistui kesällä 2014. Kauppakeskuksessa toimii kymmeniä yrityksiä sekä julkispalvelun toimijoita. Keskus sijaitsee vilkkaan liikenteen tuntumassa aivan Prisman vieressä.

Like halusi tavoittaa lähiympäristössä liikkuvat asiakasvirrat ja parantaa kauppakeskuksen vuokralaisten viestintää. Praecom suunnitteli yhdessä kauppakeskusjohdon kanssa huomiota herättävän LED screen -ratkaisun kauppakeskuksen julkisivuun.

Julkisivun arkkitehtoniset ratkaisut sekä lupaviranomaiset asettivat omat vaatimuksensa toteutukselle. Kun tarvittavat luvat, lujuuslaskelmat sekä muut hyväksynnät saatiin, Liken julkisivun näyttöviestintäratkaisuksi toteutettiin kauppakeskuksen arkkitehtuuria myötäilevä, noin 15m leveä LED screen. Praecom vastaa pääosin LED screenin sisällöntuotannosta. Sisällöntuotannon näkökulmasta LED screenin 1068×160 pikselin kuvasuhde antaa mahdollisuuden luoda erottuvaa sisältöä.

Praecom on toteuttanut sittemmin kauppakeskukseen myös opastamisen ratkaisut, joiden avulla liikkeet ja palvelut ovat helposti löydettävissä.

 

Tärkeimmät hyödyt

  • Kauppakeskuksen vuokralaisille oleellinen mainosmedia

  • Kauppakeskuksen oma markkinointi

 
 

Kauppakeskus Like on vuonna 2014 avattu kauppakeskus Tampereen länsipuolella Lielahden kaupunginosassa. Keskuksen erityispiirteenä on mainittu, että kaupungin palvelut ja kaupalliset palvelut toimivat samassa rakennuksessa.

 
Edellinen
Edellinen

Mäntykampus: Esitystekniikka helpottaa ikääntyvien arkea

Seuraava
Seuraava

Kauppapaikka Tavastila: Houkuttelevat ulkoscreenit