Digitaalinen ulkomainonta toimii taktisessa mainonnassa
Vantaan Mattopesu hyödynsi taktisessa mainonnassa digitaalista ulkomainontaa. Kampanjassa hyödynnettiin toimipisteen kupeessa Kehä III:n varrella sijaitsevia digitaalisia ulkomainostauluja.
- Otimme ensimmäisen mainosjakson huhtikuun alussa. Meillä oli tuotteena "talvitakit pesuun" screenillä. Ensimmäisestä julkaisupäivästä lähtien alkoi tulla takkeja n. 5-10 kappaletta päivässä, joita siihen mennessä ei ollut tullut kuin satunnaisesti. Lisäksi asiakkailta tuli palautetta, että mainoksemme kehän varressa on huomiota herättävä. Erittäin toimiva mainos ja kiitokset erinomaisesta asiantuntevasta opastuksesta Praecomille mainoksen suunnittelussa, jossa kokemuksenne oli ratkaisevassa osassa onnistuneessa kampanjassamme. Mainos on maksanut hintansa moninkertaisesti takaisin, kertoo Vantaan Mattopesun yrittäjä Samuel Immonen kampanjan tuloksista.